Saturday 3 December 2011

BIOzone | Food Purifier @ Be F R E S H

Assalammualaikum dan salam sejahtera, 

Adakah Makanan Anda Selamat??

ADAKAH KITA SEDAR MAKANAN YANG KITA MAKAN TIDAK SELAMAT ?

Tentu anda akan terkejut dengan apa yang anda sekeluarga nikmati hari ini, makanan seperti AYAM, DAGING, IKAN, MAKANAN LAUT, BUAHAN, SAYURAN & PELBAGAI LAGI yang kita sangkakan berkhasiat rupanya MENBUNUH di dalam senyap!!|

Apa tidaknya.. ayam kita makan disuntik..ikan kita makan direndam air mayat supaya nampak segar,... sayur pula  nampak segar kerana dek racun serangga.. Sebenarnya kita banyak makan toksik.. 

ANDA BOLEH MELAKUKAN SESUATU  UNTUK MELINDUNGI ANDA DAN  KELUARGA ANDA SENDIRI

MEMPERKENALKAN BIOzone | F o o d    P u r i f i e r 

 

M U D A H   |   S E L A M A T   |   B E R S I H 

BIOzone | Food Purifier 
HARGA: RM 1,750/ SET
UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA HUBUNGI SAYA
EN Z A I R I : 012-445 4556

 





Hari ini makanan yang kita makan dipenuhi dengan segala bahan kimia, hormon dan bahan tambahan seperti pewarna dan perasa tiruan.
Video di atas menunjukkan bahawa Biozone Food Purifier dapat menunjukkan kepada kita apa yang terdapat dalam makanan yang kita makan. Dalam video di atas, Biozone Food Purifier telah digunakan keatas ayam.
Tahukah anda bahawa ayam pada zaman ini diternak dengan kaedah yang paling tidak sihat untuk kesihatan kita. Penternak menyuntik hormon tumbesaran ke atas ayam supaya ayam tersebut membesar dengan cepat dan mempunyai daging yang banyak. Sebab itulah hari ini anda melihat ayam yang dijual di pasar mempunyai saiz yang besar.
Video di atas bukan bertujuan untuk menakut-nakutkan anda tetapi video di atas adalah untuk membuka mata dan minda anda mengenai apa yang anda makan hari ini.
Dengan menggunakan Biozone Food Purifier, anda dapat menyingkirkan asid lemak yang berbahaya di dalam ayam serta bahan makanan lain. Manakala ia juga dapat menyegarkan sayur serta buah-buahan.
I N G A T !!!
ANDA BOLEH MELAKUKAN SESUATU UNTUK MELINDUNGI KELUARGA SENDIRI

Kaedah-kaedah tradisional tidak dapat menjamin penyingkiran bahan-bahan pencemar daripada makanan. Buah-buahan dan sayur-sayuran yang direndam dalam larutan garam dapat menyingkirkan bakteria,tetapi ini akan menstabilkan bahan-bahan kimia dalam makanan dan menjadikan ia berbahaya untuk dimakan. Dengan adanya BIOzone Food Purifier, anda tidak perlu bimbang lagi tentang racun serangga, bahan-bahan kimia,pewarna dan sebagainya.

KELEBIHAN BIOZONE | FOOD PURIFIER
-SELAMAT
-KEBERKESANAN MENYINGKIRKAN BAHAN-BAHAN PENCEMARAN
-PEMULIHARAN NUTRIEN
-MESRA ALAM
-PENJANAAN OZON YANG KONSISTEN

CIRI-CIRI PRODUK
-100% TIUB SILIKON BERGRED MEDIKAL
-BATU SERAMIK BERGRED TINGGI
 MUDAH DIBAWA DENGAN MENGGUNAKAN EMPAT MOD PENGAWAL MASA MIKROPROSES UNTUK    MENENTUKAN MASA PURIFIKASI YANG BERBEZA.
-PENGGUNAAN BAHAN RINTANG OZON
-PENEMPATAN KOMPONEN YANG BETUL DAN TEPAT UNTUK MEMASTIKAN OPERASI YANG OPTIMUM  DAN SELAMAT
-PENGGUNAAN KUASA YANG RENDAH DAN TIDAK PERLU KERAP MENGGANTIKAN PENJANA OZON
-FUNGSI SANITASI TAMBAHAN UNTUK MEMULIHARA KESEGARAN MAKANAN DAN MENYINGKIRKAN BAU.

CARA PENGGUNAAN: 
Letakkan makanan yang perlu dipurifikasi ke dalam semangkuk air. Pastikan paras air menutupi makanan. Masukkan tiub silikon bergred medikal ke dalam air dan tekan butang pengawal masa untuk menentukan masa purifikasi.

Ianya telah terbukti melalui beberapa jenis ujikaji terhadap makanan seperti sayur-sayuran, buah-buahan dan juga bahan mentah seperti ikan, ayam dsb..

SAYANGI DIRI DAN KELUARGA ANDA
BERIKAN YANG TERBAIK

BIOzone | Food Purifier 
HARGA: RM 1,750/ SET
Anda mampu memilikinya..
Tempah S E K A R A N G!!!

JIka anda ingin membuat pembelian atau mengetahui dengan lebih lanjut mengenai BIOzone Food Purifier ini, sila hubungi          EN Z A I R I : 012-445 4556

2 comments:

  1. produk ni mmg bagus.... terbukti ....

    ReplyDelete
  2. Saya dah ada BIOzone | Food Purifier. Anda bila lagi??

    ReplyDelete